close
متخصص ارتودنسی

همه چیز درباره کارشناسی ارشد مدیریت رسانه

چهارشنبه 02 آبان 1397
سایت تخصصی دانشجویان و فارغ التحصیلان مدیریت رسانه
سایت اینترنتی انجمن علمي مديريت رسانه بعنوان وبسايت تخصصي اين رشته بانك اطلاعات رشته مديريت رسانه در زمينه هاي مختلف در ایران مي باشد نمونه سوالات پايان ترم كارشناسي ارشد مديريت رسانه پيام نور-خلاصه دروس مديريت رسانه -آزمونهاي فراگير مديريت رسانه - خلاصه دروس و تستهاي مديريت براي آمادگي آزمون دكتري مديريت رسانه -كتابهاي مرتبط با رسانه و ارتباطات و روزنامه نگاري.ایجاد بستری مناسب برای تعامل بین دانشجویان و ...
تندیس سایت برتر دانشگاه های کشور
تندیس سایت انجمن مدیریت رسانه بعنوان سایت برتر استان و کشوری

انجمن علمی مدیریت رسانه پیام نور تهران غرب
RESANEPNU@GMAIL.COM

WWW.MEDIA-MANAGEMENT.IR




 

 

همه چیز درباره کارشناسی ارشد مدیریت رسانه

کنکور سراسری و پیام نور

ادامه مطلب...

 

 

 

  • دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد سال 1395 را می توانید از سایت سازمان سنجش دانلود نمایید.

 

  • دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد سال 1394 را می توانید از سایت سازمان سنجش دانلود نمایید.


نمونه کارنامه کنکور کارشناسی ارشد سال 1394 مدیریت رسانه

 

زبان مبانی کلی ارتباط جمعی کاربرد آمار و روش تحقیق دانش مدیریت اخلاق و معارف اسلامی رتبه کل نمره کل معدل
38.89 21.33 36 66.67 60 1 9686 16.86
34.44 0 0 40 48.33 40 5842 14.83
10 8 48 37.33 26.67 51 5718 13.52
0 12 48 36 25 65 5499 14.07
31.11 0 14.67 25.33 35 126 4807 12.47
-7.77 1.33 16 14.67 -1.66 1683 2413 15.74

 

آخرین رتبه مجاز به انتخاب رشته در دوره روزانه: 128
آخرین رتبه مجاز به انتخاب رشته
در دوره های غیر روزانه:2988
 

 

 

 

 

دانشگاههای ارائه دهنده رشته مدیریت رسانه در کنکور کارشناسی ارشد سال 1394


مجموعه علوم ارتباطات اجتماعی – کدضریب 2- رشته مدیریت رسانه

 

دوره تحصیلی کد محل تحصیل نام دانشگاه یا موسسه آموزش عالی ظرفیت نیمسال اول ظرفیت نیمسال دوم توضیحات
روزانه 13728 دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم) 4 -  
روزانه 13729 دانشگاه تهران - 3  
روزانه 13730 دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران 15 - شرایط در انتهای دفترچه – فقط مرد
نوبت دوم 13731 دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم) 4 -  
نوبت دوم 13732 دانشگاه تهران - 3  
نوبت دوم 13733 دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران 10 - شرایط در انتهای دفترچه – فقط مرد
پیام نور 13734 دانشگاه پیام نور استان تهران – تهران غرب 15 - آموزش محور
پیام نور 13735 دانشگاه پیام نور استان تهران – تهران غرب 8 -  
غیرانتفاعی 13736 دانشگاه غیرانتفاعی سوره - تهران 20 -  
مجازی دولتی 13737 دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم) 40 - آموزش محور
پردیس خودگردان 13738 دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان در جزیره کیش) 15 -  
پردیس خودگردان 13739 دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان البرز در کرج) 15 -  

 


ضمنا در مرحله تکمیل ظرفیت در دانشگاههای زیر پذیرش صورت گرفت

دوره تحصیلی عنوان دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل تحصیل ظرفیت توضیحات
روزانه دانشگاه تهران 1  
نوبت دوم دانشگاه تهران 2  
پیام نور دانشگاه پیام نور استان تهران – تهران غرب 8  
پیام نور دانشگاه پیام نور استان تهران – تهران غرب 6 آموزش محور
غیرانتفاعی دانشگاه غیرانتفاعی سوره – تهران 15  
پردیس خودگردان دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان در جزیره کیش) 15  
پردیس خودگردان دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان البرز در کرج) 15  
 

 

 

 

 

دانشگاههای ارائه دهنده رشته مدیریت رسانه در کنکور سال 1390

 

دوره کد محل تحصیل  
نام دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل تحصیل
ظرفیت پذیرش نیمسال  
ملاحظات
اول دوم
روزانه 3147 دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران - 19 فقط مرد- شرایط در انتهای دفترچه
روزانه 3148 دانشگاه تهران 12 -  
روزانه 3149 دانشگاه علامه طباطبایی 15 -  
شبانه 3150 دانشگاه تهران - 12                                                                         
شبانه 3590 دانشگاه علامه طباطبایی 20 - شیوه آموزش محور
پیام نور 3151 دانشگاه پیام نور مرکز تهران 19 -  
پیام نور 3152 دانشگاه پیام نور مرکز تهران 25 - شیوه آموزش محور
مجازی 3153 دانشگاه تهران 62 - شیوه آموزش محور

 

 

 

 

 

 

 

 

ظرفیت دانشگاهها در رشته مدیریت رسانه در هشت سال گذشته

 

__________________________
 

 

دانشگاه سال87 سال88 سال89 سال90 سال 91 سال92 سال93 سال94
روزانه شبانه روزانه شبانه روزانه شبانه روزانه شبانه روزانه شبانه روزانه شبانه روزانه شبانه روزانه شبانه
تهران 10 12 10 12 10 12 12 12 11 10 13 7 9 9 3 3
تهران - پردیس فارابی قم - - - - - - - - - - - - 8 7 4 4
علامه طباطبایی - - 14 13 12 - 15 20 20 20 14 20 - - - -
دانشکده صدا و سیما 15 - 15 - 15 - 19 - 15 - 25 - 15 8 15 10
پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی - - - - - - - - - - - - 5 5 - -
سوره- تهران (غیرانتفاعی) - - - - - - 15 20
پیام نور تهران - - 15 44 23 - - -
پیام نور تهران غرب - - - - - 30 23 23
دانشگاه تهران (مجازی) - - - 62 -* 50 40 -
دانشگاه تهران - پردیس فارابی قم (مجازی) - - - - - - - 40
دانشگاه تهران- پردیس البرز (کرج) - - - - - 15 9 15
دانشگاه تهران- پردیس ارس (جلفا) - - - - - 15 9 -
دانشگاه تهران- پردیس کیش - - - - - 15 9 15
جمع ظرفیت 37 64 64 184 99 204 171 152

 

* در مرحله تکمیل ظرفیت 50 نفر پذیرش برای دوره مجازی دانشگاه تهران انجام شده است

معرفی منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت رسانه

در این بخش سعی شده جامعیت منابع رعایت گردد لذا مناسب است پس از بررسی منابع ، نسبت به انتخاب بهترین و مهمترین منابع اقدام نمایید .

با اینحال سایت در راستای فعالیت مشاوره ای خود، تعدادی از کتب مهمتر را در هر گروه را با پس زمینه سبز، منابع دارای اهمیت متوسط را با رنگ آبی و منابع کم اهمیت تر را با پس زمینه سفید مشخص می نماید. بدیهی است تصمیم نهایی در انتخاب منابع بر عهده داوطلب است.

ردیف

نام کتاب

تألیف

توضیحات

زبان عمومی و تخصصی انگلیسی

1 انگلیسی برای دانشجویان روزنامه نگاری و علوم ارتباطات تالیف دکتر سید محمد ضیاء حسینی و فهیمه معرفت انتشارات سمت
2 زبان انگلیسی تخصصی روابط عمومی و ارتباطات تالیف میر سعید قاضی و هوشنگ عباس زاده انتشارات موسسه نشر علم نوین
3

واژه نامه پژوهشهای ارتباطی و رسانه ای

یونس شکرخواه

انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها

4

رسانه و سیاست در انقلاب مشروطیت ایران (به زبان انگلیسی)

دکتر علی اصغر کیا

انتشارات سایه روشن

5

واژه نامه ارتباطات

یونس شکرخواه

سروش

6 واژه نامه علوم مطبوعات و روزنامه نگاری دکتر عباسعلی مهاجری انتشارات دانشیار

7

خواندن متون مطبوعاتی

صابر دلشاد

انتشارات سمت

8 504 واژه ضروری زبان انگلیسی    
9 Barron's essential words for the TOEFL    
10 ویژه نامه ارتباطات در ایران فصلنامه رسانه (به زبان انگلیسی)    

مبانی کلی ارتباط جمعی

1

وسایل ارتباط‌ جمعی (جلد یکم)

دکتر کاظم معتمدنژاد

ناشر: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی
2 ارتباط‌شناسی: ارتباطات انسانی (میان‌فردی، گروهی، جمعی) نویسنده: دکتر مهدی محسنیان‌راد ناشر: انتشارات سروش
3 نظریه‌های ارتباطات نویسندگان: ورنر سورین، جیمز تانکارد ، مترجم: دکتر علیرضا دهقان ناشر: انتشارات دانشگاه تهران
4 جامعه‌شناسی وسایل ارتباط‌ جمعی نویسنده: ژان کازنو، مترجمان: دکتر باقر ساروخانی، دکتر منوچهر محسنی ناشر: انتشارات اطلاعات
5 نظریه‌های جامعه‌اطلاعاتی نویسنده: فرانک وبستر ، مترجم: دکتر اسماعیل قدیمی ناشر: انتشارات قصیده‌سرا
6 جامعه‌شناسی ارتباطات نویسنده: دکتر باقر ساروخانی ناشر: انتشارات اطلاعات
7 حقوق مطبوعات (جلد یکم) دکتر کاظم معتمدنژاد ناشر: انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها
8 یک جهان، چندین صدا نویسنده: شن مک‌براید ، مترجم: ایرج پاد ناشر: انتشارات سروش
9 درآمدی بر نظریه ارتباطات جمعی نویسنده: دنیس مک‌کوایل ، مترجم: دکتر پرویز اجلالی ناشر: انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها

10

کاربرد نظریه‌های ارتباطات

نویسندگان: سون ویندال، بنو سیگنایزر، جین اولسون ، مترجم: دکتر علیرضا دهقان

ناشر: انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها

11 نظریه‌های ارتباطات اجتماعی نویسنده: افشین رزاقی ناشر: نشر پیکان 
12 مبانی ارتباطات جمعی نویسنده: دکتر سیدمحمد دادگران ناشر: انتشارات فیروزه
13 جامعه‌اطلاعاتی:اندیشه‌های بنیادی، دیدگاه‌های انتقادی و چشم‌اندازهای جهانی نویسنده: دکتر کاظم معتمدنژاد ناشر: انتشارات مرکز پژوهش‌های ارتباطات
14 مقدمه‌ای بر نظریات و مفاهیم ارتباط‌ جمعی نویسنده: دکتر هرمز مهرداد ناشر: انتشارات فاران
15 شناخت ارتباطات جمعی نویسندگان: ملوین دفلور، اورت ای. دنیس ، مترجم: سیروس مرادی ناشر: انتشارات دانشکده صدا و سیما
16 مبانی کلی ارتباطات جمعی نویسنده: دکتر داود زارعیان ناشر: انتشارات کارگزار روابط عمومی
17 نظریه های ارتباطات نویسندگان: ورنر سورین، جیمز تانکارد؛ مترجم: دکتر علیرضا دهقان انتشارات دانشگاه تهران

18

اجلاس جهانی سران درباره جامعه‌اطلاعاتی (جلد یکم)

نویسنده: دکتر کاظم معتمدنژاد

ناشر: انتشارات مرکز پژوهش‌های ارتباطات

19

مطبوعات

پیر آلبر، ترجمه فضل الله جلوه

انتشارات انقلاب اسلامی

20 ژئو پلتیک اطلاعات آنتونی اسمیت، مترجم: فریدون شرانی انتشارات سروش
21 نظریه رسانه ها تالیف فرد اینگلس، ترجمه محمود حقیقت کاشانی انتشارات مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای صدا و سیما
22 جریان بین المللی اطلاعات تالیف دکتر حمید مولانا، ترجمه یونس شکرخواه  
23 تکنیک‌های روابط‌عمومی نویسنده: دکتر رحمان سعیدی ناشر: انتشارات سمت
24 عصر اطلاعات و ظهور جامعه اطلاعاتی مانوئل کسلز، مترجم: احمد عقیلیان و دیگران  
25

ارتباطات انسانی (مبانی)

نویسنده: دکتر علی‌اکبر فرهنگی

ناشر: موسسه خدمات فرهنگی رسا

26 مبانی ارتباط، تبلیغ و اقناع دکتر علی‌اصغر کیا، دکتر رحمان سعیدی موسسه انتشارات ایران
27 گذر از نوگرایی تالیف دکتر حمید مولانا ، ترجمه یونس شکرخواه  
28 ارتباطات اقناعی تالیف اتولربینگر، ترجمه علی رستمی انتشارات مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای صدا و سیما
29 تلویزیون در زندگی کودکان ما تالیف شرام، لابل، پارکر، ترجمه محمود حقیقت کاشانی انتشارات مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای صدا و سیما
30 افکار عمومی ژودیت لازار، مترجم: مرتضی کتبی نشر نی
31 مخاطب‌شناسی دنیس مک‌کوایل، مترجم: مهدی منتظرقائم انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها
32 رادیو و توسعه دکتر علی‌اصغر کیا، رحمان سعیدی انتشارات مکث
33 رادیو و جامعه دکتر علی‌اصغر کیا انتشارات مکث
34 درامدی بر مطالعات ارتباطی جان فیسک، مترجم: مهدی غبرایی  
35 جامعه و سیاست مایکل راش، مترجم: منوچهر صبوری سمت
36 ارتباطات سیاسی در عمل دیوید پالتز دانشکده صداسیما
37 ارتباطات و افکار عمومی علی اسدی سروش
38 جهانی شدن فرهنگ جان تاملینسون مترجم: محسن حکیمی  
39 اصول روابط عمومی رضا امینی دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی
40 مبانی ارتباطات (مبانی کلی ارتباط جمعی) نویسندگان: دکتر علی‌اکبر فرهنگی، دکتر غلامرضا آذری انتشارات سنجش
41 ارتباطات جمعی و روابط بین الملل دکتر علی اصغر کیا انتشارات آن
42 مهارت های اجتماعی در ارتباطات میان فردی نویسندگان: اون هارجی، کریستین ساندرز و دیوید دیکسون؛ مترجمان: خشایار بیگی، مهرداد فیروزبخت انتشارات رشد
43 مقالات فصل‌نامه رسانه (ویژه‌نامه ارتباطات و توسعه)    
44 مقالات فصل‌نامه علوم اجتماعی (ویژه‌نامه ارتباطات)    

45

مقالات فصل‌نامه رسانه (ویژه‌نامه حوزه عمومی و دموکراسی)

 

 

کاربرد آمار و روش تحقیق

1

روشهای تحقیق در علوم اجتماعی

تألیف ببی، ارل. ترجمه رضا ـ فاضل

انتشارات سمت

2 احتمالات و آمار کاربردی در روان‌شناسی و علوم تربیتی

تألیف دکتر علی‌دلاور

انتشارات رشد
3 مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی تالیف دکتر علی دلاور انتشارات رشد

4

مبانی پژوهش در علوم رفتاری، جلد اول و دوم

تألیف فرد کرلینجر، ترجمه حسن پاشا شریفی و دکتر جعفر نجفی زند

انتشارات آوای نور

5 تحقیق در رسانه های جمعی نویسندگان: راجر دی. ویمر، جوزف آر. دومینیک؛ مترجم: دکتر کاووس سید‌امامی انتشارات سروش و مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه‌ای
6 تحلیل محتوای روش های کمی ارتباطی مترجم مهدخت بروجردی علوی

انتشارات سروش

7

روش های آماری

دکتر کریم منصور فر

انتشارات دانشگاه تهران

8 کند و کاوها و پنداشته ها تالیف دکتر فرامرز رفیع پور انتشارات شرکت انتشار
9 تحلیل محتوا: مبانی روش‌شناسی کلوس کریپندرف، مترجم: هوشنگ نایبی انتشارات روش
10 روشهای تحقیق در علوم اجتماعی (جلد اول) دکتر باقر ساروخانی انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

11

پیمایش در تحقیقات اجتماعی

تألیف دی‌.‌ای.‌دوس، ترجمه هوشنگ نایبی

نشر نی

12 روش پیمایشی در تحقیق اجتماعی تالیف: دی.ای.دوس، ترجمه مریم رفعت جاه و رخساره کاظم نشر مرکز ملی مطالعات و سنجش افکار عمومی
13 مقدمه ای بر آمار در علوم اجتماعی تالیف نورمن کورتز، ترجمه حبیب الله تیموری نشر نی
14 استدلال آماری در جامعه‏شناسی مولر، ج، اچ و دیگران. ترجمه هوشنگ نایبی

نشر نی

15 آمار و روش تحقیق علی اسماعیلی، دکتر اسماعیل بیابانگرد انتشارات سنجش
16 جزوه روش‏تحقیق

دکتر عبداللهیان

دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران

دانش مدیریت

1

مدیریت عمومی

دکتر مهدی الوانی

نشر نی

2

مبانی سازمان و مدیریت

دکتر علی رضاییان

انتشارات سمت

3

تستهای تالیفی بر اساس کتاب مدیریت عمومی الوانی

سایت مدیر

کمکی - دانلود از سایت مدیر

4

مدیریت رفتار سازمانی

دکتر علی رضاییان

انتشارات سمت

5 اصول مدیریت و تئوری سازمان - ویژه رشته مدیریت رسانه احسان آقامیری راهیان ارشد (آزاده)

اخلاق و معارف اسلامی

1 کتب معارف و اخلاق اسلامی دبیرستان و پیش دانشگاهی
 
 
2 درس و کنکور اندیشه اسلامی (1) علی اکبر فراهانی گسترش علوم پایه

 

 

 

 

 

 

 

دروس ضرایب تعداد سوالات
زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی) 3 30
مبانی کلی ارتباط جمعی 4 25
کاربرد آمار و روش تحقیق 2 25
دانش مدیریت 4 25
اخلاق و معارف اسلامی 2 20

 

سوالات در یک دفترچه و زمان پاسخگویی 120 دقیقه می باشد.
 

 

اطلاعات ضرایب و تعداد سوالات و زمان مربوط به آزمون سال 1395 می باشد

 


سوالات مبحث مبانی کلی ارتباط جمعی از مباحث شناخت وسایل ارتباط جمعی، نظریه های ارتباط اجتماعی، ارتباط بین المللی مخاطبان ارتباطات جمعی و آثار اجتماعی ارتباطات مطرح می شود.

 

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

تاریخ : جمعه 18 تير 1395 | نظرات ()بازدید : 977

دريافت لوح تقدير دانشجويان و فارغ التحصيلان برتر و فعال انجمن علمي مديريت رسانه دانشگاه پيام نور - تاریخ : پنجشنبه 25 آذر 1395
همه چیز درباره کارشناسی ارشد مدیریت رسانه تاریخ : جمعه 18 تیر 1395
گزارش مراسم ورودی های جدید دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب (سال تحصیلی 95-94) تاریخ : چهارشنبه 22 مهر 1394
لینک آمادگی آزمونهای ارشد و دکترای تخصصی مدیریت رسانه تاریخ : دوشنبه 06 مهر 1394
راه اندازی بخش منتخب مطالب گروه های مدیریت رسانه در شبکه های اجتماعی (تلگرام ، واتس آپ و ...) تاریخ : دوشنبه 29 تیر 1394
نشریه شماره 4 انجمن علمی مدیریت رسانه تاریخ : پنجشنبه 22 آبان 1393
انجمن علمی مدیریت رسانه منتخب انجمن‌هاي علمي دانشجويي دانشگاه‌هاي پيام نور سراسر کشور تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1393
با یک ای میل کاربری خود را فعال کنید تاریخ : جمعه 02 خرداد 1393
سوابق تحصیلی و شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1392
انتخابات انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه پیام نور تهران غرب سال 96 تاریخ : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396




نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .


انجمن علمی مدیریت رسانه
firefox
opera
google chrome
safari