close
متخصص ارتودنسی

دانلود کتاب تلویزیون و دکترین های آن در غرب

چهارشنبه 02 آبان 1397
سایت تخصصی دانشجویان و فارغ التحصیلان مدیریت رسانه
سایت اینترنتی انجمن علمي مديريت رسانه بعنوان وبسايت تخصصي اين رشته بانك اطلاعات رشته مديريت رسانه در زمينه هاي مختلف در ایران مي باشد نمونه سوالات پايان ترم كارشناسي ارشد مديريت رسانه پيام نور-خلاصه دروس مديريت رسانه -آزمونهاي فراگير مديريت رسانه - خلاصه دروس و تستهاي مديريت براي آمادگي آزمون دكتري مديريت رسانه -كتابهاي مرتبط با رسانه و ارتباطات و روزنامه نگاري.ایجاد بستری مناسب برای تعامل بین دانشجویان و ...
تندیس سایت برتر دانشگاه های کشور
تندیس سایت انجمن مدیریت رسانه بعنوان سایت برتر استان و کشوری

انجمن علمی مدیریت رسانه پیام نور تهران غرب
RESANEPNU@GMAIL.COM

WWW.MEDIA-MANAGEMENT.IR




شوراي اجرايي : mnodeh |

http://uploadkon.ir/uploads/telvision%20va%20doktorin%20an%20dar%20gharb.jpg 

 

 

نویسنده: نیکالای‌ سمیونوویچ بیریوکوف

مترجم:
محمد حفاظی

ناشر:
مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها

نوبت چاپ: اول

تاریخ چاپ: ۱۳۷۲

تعداد صفحات: ۲۵۴

قیمت :  480 تومان

 

کتابی را که در پیش رو دارید ، توسط یک محقق روسی دربارة تلویزیون و نحوة استفاده از آن توسط غربیان به رشته تحریر در آمده است. هر چند تالیف کتاب تحت تاثیر « دوران  جنگ سرد » و زمان انتشار آن به سال 1977 بر می گردد و مؤلف گه گاه از مدار تحقیق خارج و به موضع تبلیغ کشیده شده است؛ اما مجموعه کتاب می تواند به عنوان مرجعی تحقیقی مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که در چنین موضوعی به زبان فارسی کتاب موجود نبود ، مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها وظیفه خود دانست که به انتشار آن مبادرت ورزد.

***

تلویزیون دارای تأثیرات فراوانی است؛ زیرا در طراحی برنامه های آن، همه عناصر تحریک کننده و هیجان آور به کار گرفته می شود و با تکرار نمایش، امری که در عالم واقع امکان وقوع ندارد، بر اثرگذاری آن در جهت اهداف مورد نظر می افزاید. دیوید ویلسون می گوید: «در یک زمان معین، نیروی بالقوه تلویزیون در دادن اطلاعات بیشتر، به مراتب زیادتر از هر رسانه دیگر، از جمله رادیو و مطبوعات است»

فصل های این کتاب به شرح زیر است :

1.‏تاریخچه تلویزیون در کشورهای سرمایه‌داری

2.تلویزیون و سایر ‏رسانه‌های خبری

3.ساختار تلویزیون در کشورهای سرمایه‌داری

4.‏تلویزیون و انحصار سرمایه

5.تلویزیون و ایدئولوژی

6.تلویزیون به‌عنوان ‏مقوله‌ای مورد تحقیق

7.دکترین بی‌طرفی تلویزیون نظام بورژوازی

8.دکترین”فرهنگ عامه“ و تلویزیون

9. «نشر آزاد اطلاعات و روابط » و «روابط ‏بین‌المللی تلویزیون»

پسگفتار: نتیجه‌گیری

فهرست نشانه‌های اختصاری

‏مآخذ


برای دانلود کتاب روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود کتاب تلویزیون و دکترین های آن در غرب

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392 | نظرات ()بازدید : 478

دريافت لوح تقدير دانشجويان و فارغ التحصيلان برتر و فعال انجمن علمي مديريت رسانه دانشگاه پيام نور - تاریخ : پنجشنبه 25 آذر 1395
همه چیز درباره کارشناسی ارشد مدیریت رسانه تاریخ : جمعه 18 تیر 1395
گزارش مراسم ورودی های جدید دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب (سال تحصیلی 95-94) تاریخ : چهارشنبه 22 مهر 1394
لینک آمادگی آزمونهای ارشد و دکترای تخصصی مدیریت رسانه تاریخ : دوشنبه 06 مهر 1394
راه اندازی بخش منتخب مطالب گروه های مدیریت رسانه در شبکه های اجتماعی (تلگرام ، واتس آپ و ...) تاریخ : دوشنبه 29 تیر 1394
نشریه شماره 4 انجمن علمی مدیریت رسانه تاریخ : پنجشنبه 22 آبان 1393
انجمن علمی مدیریت رسانه منتخب انجمن‌هاي علمي دانشجويي دانشگاه‌هاي پيام نور سراسر کشور تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1393
با یک ای میل کاربری خود را فعال کنید تاریخ : جمعه 02 خرداد 1393
سوابق تحصیلی و شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1392
انتخابات انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه پیام نور تهران غرب سال 96 تاریخ : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی


انجمن علمی مدیریت رسانه
firefox
opera
google chrome
safari